chill och krök i helgen med bror&sys

god natt alla nattmänniskor:D imorgon har jag prao och det ska bli trååk, kommer typ få diska i en och en halv vecka -.-
men det jag logga in för var att jag skulle skriva om min helg.

i fredags hade jag typ två prov och båda dick åt helvette, men fick sen reda på att jag hade vg + i nått , så då gick jag hem glad och skulle kunna njuta av helgen. så jag och carro drog hem till henne och typ fixade oss i hundra år , och åkte sedan in till grönan. där blev vi liite besvikna för att vi inte fick det vi kom för och blev lite sura då, men om man heter johanna och caroline(med sms från ***r) klarar man att göra det till något kul . så det var alldeles för kul så vi glömde helt bort tiden när vi skulle åkt hem. och när vi kom på det hade vi lix precis satt oss i kärlekstunneln, så vi typ blev fett speedade pch puttade på dom framför, och såklart, utan nån humor i sig blir dom sura mitt i vår stress, men vi sket i dom och kom in i vår egna värld tsm med viktor och gagga med han , men såklart, får han som han vill och vi springer till bussen, hinner för att vi är bäst och hinner till och med med det tåg vi ville ! så vi drog till carro käka värsta goda maten och så kom angelica och vi hade det fett najs och tjockade oss på choklad och chips. sen typ sov vi lite också dåra :D

sen dåra på lördagen, så var det typ fett dåligt väder när vi vaknade , och vi ba, ska vi verkligen åka till gröna lund ? så vi fråga massA folk vilka som skulle dit och vilka som var där, och det var tydligen bra väder därA, så vi börja fixa oss och åt mumsig frukost(gröt) och fixade oss mera, sen , hade jag lyckar tappa bort mina pengar och guldis och allt , så fick man ta och leta efter det också, men hittade det osm tur var, eller rättare sagt carro gjorde det :) men när vi äntligen var klara drog vi till grönan där det var najs ! en massa folk var där och en massa irreterande folk också ! jävla lodisar som frågar efter tändare (?) och jävla ollon som kallar en fjortis :@
vi var i alla fall mest med chrille, pontus, zebbe, linnea och felicia och det var najs ;D sen typ fick chrille värsta pollenalergin och behövde dra hem, men pontus typ stanna :D men sen åkte vi hem till chrille och hade chillkrök med nån öl lek, det var najs, och sen med lite najs music och shit , jävlig najs kväll och det känns verkligen inte som om det var ca två veckor sen man börja lära känna pontus :D men nu ska jag fan sova, måste vara pigg till prao, godnatt , bluder på lite bilder också <3333 (dock inga från i lördags eftersom jag inte hade mobilen uppe så mkt ,)

enilo äe glad att hon smsar med *mar ;D

jaa, du ser ju sj :O

vi älskar kameran !

outfit för fredagen

enilo blev sur eftersom jag störde hennes sms ;O

jag vad då klar :D

jag aer ego <3

jagoch angelica <3

angelica på bussen :)

jag och min outfit idag, haha simpel och ful :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0