Snabb uppdatering

hejsan bloggen !
sitter ohs caroline och har praoat idag och igår , så ska berätta om det nu.
det började med att min syo hade sagt fel om vart jag skulle så jag kom en timma för sent, men det gjorde inget så det var bra :D sen typ diskade jag och gjorde lite småskit hela dagen men det var inte så förjävligt som jag trodde utan bara lite förjävligt :D men fick sluta vid typ halv 1 så det var najs, jag drog iaf till carro som var i huddinge just då, och vi åkte hem. sen drog vi tillbaka och köpa en present till carros pappa :D. Sen typ drog vi hem och hade möte, som var typ en halvtimme. Det var najs.

Sen idag, vaknade jag och drog till angelica och satt i hennes löshår, vet inte varför typ men gjorde det iallafall. Sen drag jag till praoen där jag fick räkna rikskuponger, men det var najs för caroline och hennes pappa kom och överraskade mig. Så då åt vi och caroline har fått tandställnig!!! Och hon är fett gullig i det :D men hon typ skäms, och gör nåt med munnen som jag typ hatar. Men nu så ska jag sätta i henes löshår för vi ska nånstans och göra nånting. Helst det jag vill, men.. caroline får väll sin vilja igenom. Vi får se, uppdaterar senare. PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0