inlägg

hejhej, sitter hos caroline och har typ chillat hala dagen, berättar om fredag och lördag senare. nu sitter jag typ och smsar med pontus som är påväg till helsingland ? och ska typ praoa dära. jobbit värre eftersom man just lärt känna hnm :S men han kommer tillbaka om två veckor och då kommer det bli så jävla kul ! han är ba så jävla skön asså ! haha,

hAR jiddrat med en kille också som sk ahålla på att kommentera allt , ni fattar vad jag menar-.- så jävla irriterad jag blir asså ! han typ tror att han har rätt också , men nej det har han inte, jag tror fan han är så jävla missnöjd med sig sj att han måste ta ut det över andra ! vilket liv -.-
ska dra nu , puss<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0