inlägg

oh shit , har inte uppdaterat på loong tid, har varit ganska upptagen och så, men nu tänkte jag skriva ett inlägg.
i falun , joo då var det bara bäst, vi hade det så jävla bra och som jag sa, saknade ingen ! men nu, saknar jag alla :O
, men kommer bara berätta i stort sett,
i torsdags åkte vi dit och chilla och spela en match, webbsänd och enilo blev intervjuvad :D men den va inte so damn kul föa jag spelade forward-.-. men  vi vannn iaf mot v-ås:D sen hade vi en match till mot pixbo som vi torska:(
sen nästa dag hade vi en match typ sent som vi vann och sen en till som vi vann. och joo jagf irrar runt lite när jag skriver men palla fan int, korta ord, det var fan bäst in life och vi fick fan , typ .,,20 :O nummer :D av hetingar och resten vet vi vad som hände med , puss på dej nu och om du är snäll kanske du får lite bilder<333333333333

sen bara snabbt va jag carro pontus och chrille på grönan igår och det ba ägde ! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0